Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Έγραψε ιστορία με την απήχηση στα media τo Παγκόσμιο του Τόκιο

Oraia photo_me_kamera

Oraia photo_me_kameraΌλες οι ενδείξεις έπειθαν ότι το Παγκόσμιο πρωτάθλημα επιτραπέζιας αντισφαίρισης ομαδικού θα εμφανίσει τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στα χρονικά του θεσμού και τελικά ο συνολικός απολογισμός πρέπει να ξεπέρασε τις προσδοκίες των διοργανωτών και των στελεχών της διεθνούς ομοσπονδίας (I.T.T.F.)! Το  κορυφαίο event, που έγινε πριν από 1,5 μήνα στο Τόκιο, αποτέλεσε επίσημα το πιο διαδεδομένο, μέσω των ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης, Παγκόσμιο πρωτάθλημα στην ιστορία της επιτραπέζιας αντισφαίρισης! Αυτό ανακοίνωσε την Παρασκευή η I.T.T.F., η οποία γνωστοποίησε διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία και τα παραθέτουμε με την ίδια σειρά: Υπήρχαν σε συνδυασμό 475 ώρες τηλεοπτικής κάλυψης από 22 τηλεοπτικά δίκτυα σε όλο τον κόσμο και μέσα σε αυτές συμπεριλαμβάνονταν εντυπωσιακό πρόγραμμα 50 ωρών αποκλειστικά και μόνο για την κεντρική τηλεόραση της Κίνας (CCTV). Αυτές τις 50 ώρες προγράμματος από την κινεζική τηλεόραση παρακολούθησαν συνολικά 188 εκατομμύρια άνθρωποι, ενώ ο τελικός των γυναικών, όπου αγωνίστηκε η οικοδέσποινα Ιαπωνία, είχε μέση τηλεθέαση 11,3 εκατομμυρίων θεατών, γεγονός που κατέστησε αυτό το πρόγραμμα το δεύτερο μεγαλύτερο αθλητικό σε τηλεθέαση στην Κίνα για το 2014 (χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες)!

Το πρωτάθλημα είδαν επίσης ζωντανά σε χώρες όπως η Σιγκαπούρη, η Μαλαισία, η Ιαπωνία, η Κινεζική Ταϊπέι, οι ΗΠΑ, το Μεξικό, το είδαν στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή μέσω του Al Jazeera, αλλά και στην Ευρώπη μέσω του Eurosport, καθώς και πολλά άλλα μέρη σε όλο τον κόσμο.

Ο πρόεδρος της I.T.T.F. Άνταμ Σαράρα είδε ένα ακόμα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα στο θέμα της προβολής του αθλήματος λίγο καιρό πριν αφήσει τη θέση του: «Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος που οι διαφημιστικές προσπάθειές μας οδήγησαν σε τόσο εκτεταμένη προσοχή των μέσων ενημέρωσης σε όλες τις πλατφόρμες των media. Είμαι επίσης ικανοποιημένος με την ανάκτηση της δημοτικότητας του αθλήματος στην Ιαπωνία, καθώς οι φίλαθλοι γέμισαν το στάδιο και αυτό είναι καλό σημάδι για το άθλημά μας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020. Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε αυτή τη δυναμική και να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερα μέσα μαζικής ενημέρωσης και την προσοχή του κοινού για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς στο Σουζού της Κίνας», δήλωσε ο Σαράρα.  

Εκτός από αυτούς, που είδαν τους αγώνες του Τόκιο από την τηλεόραση, υπήρχαν περίπου ένα εκατομμύριο τηλεθεατές, οι οποίοι παρακολούθησαν το πρωτάθλημα ζωντανά και σε μαγνητοσκόπηση από τη streaming πλατφόρμα της I.T.T.F. στο διαδίκτυο, το itTV. Ο ενθουσιασμός για την απήχηση του Παγκοσμίου πρωταθλήματος δεν περιορίζεται στην τηλεόραση και το streaming, καθώς 6.284 διαφορετικά δημοσιογραφικά κείμενα σε έντυπη μορφή και στο διαδίκτυο δημοσιεύτηκαν σε όλο τον κόσμο από τα συνολικά 904 διαπιστευμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ενώ χιλιάδες μέσα ακολουθούσαν για την ενημέρωση το σάιτ των αγώνων.

Στη διάρκεια του κορυφαίου event οι οπαδοί συνέρρεαν στην επίσημη ιστοσελίδα της I.T.T.F. σε αριθμούς ρεκόρ και την έκαναν τη δεύτερη πιο δημοφιλή ιστοσελίδα ομοσπονδίας Ολυμπιακού αθλήματος πίσω από το ποδόσφαιρο και τη FIFA. Επίσης, το Παγκόσμιο του Τόκιο ήταν η μεγαλύτερη εκδήλωση πινγκ πονγκ όλων των εποχών όσον αφορά την απήχηση στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης με εκατομμύρια ανθρώπους να σχολιάζουν τους αγώνες.

Τα βίντεο της I.T.T.F. στο Youtube, τα οποία περιλάμβαναν ζωντανές μεταδόσεις και από τις χαμηλότερες κατηγορίες, έλαβαν 4,2 εκατομμύρια προβολές, αριθμός διπλάσιος από το Παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2013.

Τέλος, στις οκτώ ημέρες διεξαγωγής του πρωταθλήματος, ο επίσημος λογαριασμός της I.T.T.F. στο twitter (#TTokyo2014) χρησιμοποιήθηκε από χιλιάδες χρήστες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το event και η σελίδα της I.T.T.F. στο facebookέλαβε 10 εκατομμύρια επισκέψεις, νούμερο τρεις φορές μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του περσινού Παγκοσμίου πρωταθλήματος στο Παρίσι.  

                                                          

Μοιράσου το άρθρο:

Σχετικά Άρθρα
EFOEPA Logo

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΑΘΛΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑΣ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ